Silné ověření klienta (SCA) Co potřebujete vědět silné ověření klienta

  • Vrátit se zpět na blog
  • Blog
    Blog|Press
    Currency Updates
    In The News
  • Latest

13 September 2019

Autor
Rosie Sanderson

Content Marketing Executive

Co je silné ověření klienta (SCA)?
Silné ověření klienta (SCA) je požadavek PSD2 na poskytovatele platebních služeb v Evropském hospodářském prostoru.

T
en zajišťuje, že elektronické platby jsou prováděny pomocí vícefaktorové autentizace, aby se zvýšila bezpečnost elektronických plateb.

Co to pro vás znamená?

Provedli jsme změny v Ebury Online (EBO) a dvoufaktorová autentizace (2FA) se stane povinnou při přihlášení i při zadání platby.

Změny v přihlášení do Ebury Online

Pokud ještě 2FA nemáte nastavenou, budete mít při přihlášení do Ebury Online možnost nastavit metodu ověřování buď zasláním SMS na vaše mobilní telefonní číslo nebo pomocí aplikace pro ověřování (např. Google Authenticator, Authy). Před přihlášením ke svému účtu, budete nuceni aktivovat 2FA pomocí jedné z těchto metod.

Při přihlášení do Ebury Online budete muset zadat kód 2FA, který obdržíte prostřednictvím SMS nebo aplikace pro ověřování. Po úspěšném přihlášení do Ebury Online pomocí 2FA máte možnost nevyžadovat zasílání kódu po dobu 30 dnů.

Změny při zadávání plateb v Ebury Online

Pokud již máte aktivovanou SMS jako svou metodu ověřování pro přihlášení do Ebury Online, nemusíte již pro platby znovu tuto metodu nastavovat. Ebury použije při přihlášení vaše mobilní číslo, které je již nastaveno pro 2FA. V opačném případě budete vyzváni k nastavení 2FA pro platby metodou SMS.

Při zadání pokynu k platbě obdržíte prostřednictvím SMS kód 2FA, který bude obsahovat maskované údaje o vaší platbě. Tento kód je jednorázové heslo specifické pro platbu, kterou chcete zaslat. To výrazně zvyšuje bezpečnost, jelikož podvodníkům ztěžuje okopírování platného kódu 2FA.

SDÍLEJTE